Vill du fördjupa dig i ärendena och utveckla din tekniska kompetens? Sök ditt nästa steg inom IT-support här!

Din vardag:

Som 2nd line supporttekniker fokuserar du på djupare felsökningar av ärenden som eskalerats från 1st line-supporten. Du kan även hantera 3rd line-ärenden och stötta dina kollegor. Ditt arbete inkluderar teknisk support och felsökning av både kundspecifika och standardapplikationer i Windowsmiljö, såsom Microsoft Office 365 och Microsoft Entra ID. Du kommer också att arbeta med kontohantering i Active Directory samt övervakning och felsökning av nätverk och skrivare.
Du är anställd av Wise IT och arbetar hos en av våra kunder i Stockholm. Vi matchar uppdrag baserat på din bakgrund och dina karriärmål.

Vem är du?

 Du är en problemlösare som trivs med djupare felsökningar och att hjälpa användare med IT-relaterade frågor. Du har erfarenhet av servicedesk eller IT-support och är redo för nästa steg i karriären. Som person är du proaktiv, serviceminded och tar ansvar för ditt arbete. Vi söker dig med några års erfarenhet inom:

• Servicedesk/1-2nd line
• Installation och konfiguration
• Felsökning inom Microsoft 365 och Mac-plattformar
• Microsoft Server
• SCCM
• VMware och Hyper-V



Passar vi för dig?

Wise IT arbetar med kompetensförsörjning inom IT och strävar efter att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag. Vill du veta mer om vår kultur och våra värderingar? Besök vår karriärsida.